Regulamin
Regulamin
Właściciel sklepu internetowego
Sklep internetowy Lombard Gold-Art jest prowadzony przez firmę:
MULTICONCEPT
ul. Konińska 1
62-700 Turek
NIP 6680004743
Lombard Gold-Art
Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą towarów zarówno nowych jak i używanych, będących naszą własnością. Każdy przedmiot jest 100% sprawny (wyłączając przedmioty zawierające opis, ze są uszkodzone, niekopletne itd.)
Ceny
Wszelkie ceny, wyświetlane w serwisie sprzedażowym są podawane w złotych polskich (zł), zawierają odpowiedni podatek VAT (są cenami brutto). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia. Lombard Gold-Art zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów, akcji promocyjnych itp.
Zamawianie produktów
Zamówienia produktów z naszej oferty następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.
Klient ma prawo do nieograniczonej liczy produktów.
Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.
Zamówienia i czas realizacji
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie poprzez pocztę e-mail. Podobnie przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku przedpłaty) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
W przypadku problemów z dostępnością zamawianego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo - określony zostanie termin jego dostarczenia.
Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
Czas realizacji i wycena nietypowych zamówień (np. wysyłek zagranicznych) ustalany będzie każdorazowo z zamawiającym.
Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 5 dni roboczych. Po upływie wskazanego okresu oczekiwania mamy prawo do odstępienia od umowy i anulowanie zamówienia.
Sposób dostawy i jego koszty
Dokonanie zamówienia wiąże się z doliczeniem kosztów przesyłki. Koszty te mogą ulegać zmianom. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Zamówiony towar dostarczany jest firmą kurierską.
Koszty wysyłki są zależne od rodzaju, wartości, wagi paczki a także w przypadku kilku towarów czy zamówienie dotyczy jednego bądź kilku naszych sklepów.
Zamówiony towar można również odebrać osobiście odwiedzając nasze placówki do czego serdecznie namawiamy !
Paragony i faktury
Przy każdej transakcji otrzymasz od nas paragon fiskalny, bądź fakturę MARŻA VAT. Klient pragnący otrzymać fakturę MARŻA VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.
Zwroty i reklamacje
Konsument zawierający ze Sprzedawcą umowę sprzedaży przedmiotów za pośrednictwem serwisu sprzedażowego ma prawo odstąpić od takiej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, lub nie został w żaden sposób zniszczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Lombard Gold-Art gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.
W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu zgodnie z lokalizacją zakupionego towaru - nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na inny , pełnowartościowy, zwrócimy zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.
Złożone zamówienie może być anulowane tylko poprzez przesłanie odpowiedniej informacji na adres e-mail punktu sprzedaży w którym zlokalizowany jest zakupiony przedmiot.
Z wpisanym w temacie wiadomości zwrotem:"ANULOWANIE ZAMÓWIENIA".
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).
Bezpieczeństwo danych klientów
Sprzedawca korzysta z danych i zapewnia im bezpieczeństwo zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami) i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych Klientów poprzez stosowanie odpowiednich środków organizacyjnych jak i technicznych, których celem jest uniemożliwienie bezprawnego pozyskania, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych Klientów przez podmioty trzecie do tego nieuprawnione. Sprzedawca podejmuje również działania mające na celu zapobieżenie przypadkowej utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu danych Klientów.
Sprzedawca nie przechowuje danych Klientów dłużej niż jest to konieczne, ze względu na cele wskazane wyraźnie w regulaminie i powszechnie obowiązujących przepisach prawa.